*

Projekt powitalny / Welcoming project - Elena ARTS

 Dziś powitalna inspiracja od Eleny!
Wyśmienite LO, na którym znajdziecie wycinankowe specjały z kolekcji: LOVE LETTER i CZTERY PORY ROKU.

Today welcoming inspiration from Elena!
Great LO where you`ll find Wycinanka`s rarities from LOVE LETTER and FOUR SEASONS collections.

*****
"Stworzyłam LO ze swoim zdjęciem. Wybrałam zielony kolor tła i motyw drzewa, ponieważ chciałam pokazać moją miłość do natury. Pracę wykonałam oczywiście z pomocą moich ulubionych technik mixed media: warstw malarskich, gesso, stempli, tkanin, kwiatów i wycinankowych tekturek."

"I have created a layout with my photo. I chose the green color for the background and a tree as the main layer of this project because I wanted to transmit my love for the nature. And of course, I used my most favorite things in the Mixed Media: layers of painting, gesso, stamps, fabrics, flowers and I could not miss my dearest chipboards."

"He creado un layout con mi foto. He elegido el color verde como el fondo y un árbol cómo la capa principal de este proyecto. Con eso quería transmitir mi amor por la naturaleza. He utilizado mis técnicas más preferidas en el Mixed Media: capas de pintura, gesso, sellos, gasa, flores y por supuesto no podía faltar mi querido chipboard."









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz