*

Świąteczne inspiracje - z choineczką w roli głównej.



Dziś mam proste ale efektowne karteczki które przygotowałam dla was w ramach inspiracji.

Wycinanki ramkowe  pokryłam złotym i miedzianym utee (ale zwykły puder do embossingu sprawdzi sie też perfekcyjnie) , podkleiłam papierem ubarwionym tuszem distress i nałożyłam warstwowo choineczki też podbarwione tuszem i postemplowane moim absolutnie ukochanym stemplem wszelkiegozastosowania. Tenże stempel w moim mniemaniu powinien znaleźć się wraz z nożyczkami, klejem magic i tuszem na liście Rzeczy Absolutnie Niezbednych w Celach Scrapowych. Gdyby oczywiście ktoś taka liste tworzył ! wszystko obficie podklejane niekończąca się taśmą 3d w rolce :)




w pracach użyłam:
choineczek i ich konturów,
ramki z kolekcji Sweet Dreams,
ramki z kolekcji Romance,
stempla ze wzorem tekstu.

Olga Heldewin

6 komentarzy: